In OPUS: Rocket of Whispers speel je met twee overlevenden van een apocalyptische plaag. Help ze bij het realiseren van een onvoorstelbaar doel: het bouwen van een raket waarmee ze de overledenen terug naar hun kosmische afkomst kunnen sturen, in de oude traditie van ruimtebegravenissen.
Het emotioneel geladen, hartverwarmende avontuur is geschreven door de schrijver van OPUS: The Day We Found Earth, waarmee hij een IMGA-nominatie verdiende. Verken een sfeervolle wereld die rijk is aan geheimen en verhalen.