Throughout OPUS: Rocket of Whispers, you will play as two survivors of an apocalyptic plague. Help them achieve the unimaginable goal of building a rocket, so they can return the deceased to their cosmic homeland through the ancient tradition of space burials.
An emotionally-driven and heartwarming adventure written by the IMGA nominated writer of OPUS: The Day We Found Earth. Explore an atmospheric world full of mysteries and rich narration.