Nobody Saves the World
Voltooi missies om ruim 15 gevarieerde en verschillende gedaantes te ontdekken en aan te nemen. Mix en match vaardigheden op onverwachte manieren om nóg meer uitdagende opdrachten vrij te spelen en te voltooien. Verken een uitgestrekte overwereld - alleen of online met een vriend - terwijl je van vorm veranderende kerkers uitkamt in een poging de Calamiteit te stoppen en de wereld te redden!
Transformeer van gedaante: speel ruim 15 verschillende gedaantes vrij, van rat tot robot, elk met zijn eigen unieke gameplay-mechanieken.
Mix en match vaardigheden: combineer 80+ vaardigheden om krachtige, aangepaste builds te maken. Speel als een ei dat een slijmspoor achterlaat en vuurballen kan schieten. Wij houden je niet tegen!
Eigenaardige missies: help de vreemde bewoners van deze wereld met hun problemen. Elke gedaante heeft ook zijn eigen reeks missies, die je op creatieve manieren kunt voltooien.
Evoluerende kerkers: naarmate je sterker wordt, nemen de willekeurig gegenereerde kerkers in moeilijkheid en complexiteit toe om je scherp te houden.
Online coöp: nodig een vriend uit om samen je hele avontuur, of een deel ervan, te spelen!
New Game+: stel je gedaantes en vaardigheden op de proef tegen sterkere vijanden en kerkers met aangepaste moeilijkheidsgraden.