Welkom bij de neondystopie van Neon Blight. Als de nieuwe eigenaar van een wapenwinkel op de zwarte markt, ligt het in jouw handen om de hordes potentiële rebellen te voorzien van de wapens waarvan ze denken dat ze hen naar de overwinning zullen leiden tegen het enorme megacorps dat de toekomst zal domineren. Als fixer navigeer je door een wereld van hevige concurrentie, meedogenloze rivaliteit en eindeloze ontdekkingen.
Er wacht je een wapen dat de machtsverhoudingen in Eden op zijn kop kan zetten. Kun jij de sleutels van de kluis vinden en een legendarisch wapen bemachtigen?