Neon Blight
Welcome to the cyberpunk future of Neon Blight. As the new owner of a cyberpunk gun shop, it's your job to provide the throng of wannabe heroes with the weapons they need to succeed in the fight against the megacorporations that rule the world. Enter the world of cutthroat competition, merciless rivalry, and boundless exploration as a fixer.
A weapon that can upend the balance of power at Eden awaits you. Can you locate the keys to the vault and claim the ultimate weapon?