My Name is Mayo
Als u op zoek bent naar een volgende generatie gameplay-ervaring en een opwindende open wereldomgeving ... !!! Nou, dit is niet dat spel ... Dit is het aanraken verhaal over een Mayo Jar.
Dit is een klikend avontuur dat de real-life taps van een Mayo Jar nadoet! Je zal het verhaal onthullen en (misschien) zal je er van leren!, terwijl je 50 beloningen ontsluit!