My Name is Mayo
If you are looking for a next generation gameplay experience and an engrossing open world environment...!!! Well, this is not that game... This is the touching story about a Mayo Jar.
This is a clicking adventure that simulates the real-life tapping of a Mayo Jar! You will unveil its story and (maybe) you will learn from it, while you unlock 50 rewards!!