De gewiekste Mr Moon en zijn herrieschoppers hebben Mr Suns hoedendoos gestolen uit handen van een klein koeriersbedrijf. De toekomst van een opkomend kledingbedrijfje ligt in jouw handen. Vorm een team, plan een reeks overvallen en haal die hoedendoos terug!
Bescheiden begin - Begin klein en bouw geleidelijk een team op waarmee je de schalkse Mr Moon en zijn onruststokers kunt verslaan.
Vangen of opblazen - Elimineer of red de hulpjes van Mr Moon. Laat ze boeten voor hun misdaden of lijf ze in voor je volgende missie.
Doe het in stijl - Ontdek meer dan 50 verschillende hoofddeksels, elk met unieke eigenschappen. Van bruikbaar tot buitengewoon. En soms zelfs belachelijk.
Hoe meer zielen, hoe veiliger de levering - Speel alleen of werk samen om elke missie aan te pakken in Couch Co-op.
Je hoed of je leven in keiharde duels - Breng zwaarden, machinegeweren en stalen stokbroden mee voor een potje 1 tegen 1 of Last Hat Standing PvP.
Sfeervolle ruimtes - Bouw een basis met een cel om gevangenen te hersenspoelen, een lab om te experimenteren op je staf en een zwarte markt om smokkelwaar te kopen.
Retrostijl met bekende kwaliteit - De kenmerkende, kleurrijke pixelartstijl van Mr Kenny Sun.