Monster Sanctuary
Kies een bovennatuurlijk hulpje en treed in het voetspoor van je voorouders om een Monster Keeper te worden en het Monster Sanctuary te redden.
Beleef een onvergetelijk avontuur en gebruik de krachten van de monsters die je verzamelt, en het team dat je opbouwt, om verder te komen in de immer groeiende wereld. Tijdens je missie om de ultieme Monster Keeper te worden, ontrafel je een mysterie dat de vrede tussen de mensen en de monsters bedreigt.
Haal alles uit je offensief door strategisch te plannen en bouw combo's op door je aanvallen te stapelen. Blijf zoeken naar de beste combo om de zeldzaamste monstereieren te vinden!