Monster Sanctuary
Choose your spectral familiar and follow in your ancestors’ footsteps to become a Monster keeper and save the Monster Sanctuary.
Embark on an epic adventure using the powers of the monsters you collect, and the team you build, to unlock an ever-expanding world. On your quest to become the ultimate Monster Keeper you’ll unravel the cause of a mystery that threatens the peace between humans and monsters.
Strategically order your attacks for maximum efficiency, stacking your blows to create combos. Grind and find the best combo to earn the rarest monster eggs!