Matchpoint - Tennis Championships
Matchpoint – Tennis Championships is een moderne kijk op tennis, met een levensechte baanervaring ondersteund door een diepgaande carrièremodus en een uniek rivaliteitssysteem.
Het spel legt een sterke nadruk op tactisch realisme, positionering en richten, zodat de speler zijn superster op precies de juiste manier kan bewegen om het meeste uit slagen te halen.
Matchpoint – Tennis Championships combineert soepele personageanimaties, authentieke balfysica en verbeterde controle voor de speler om het realistische ritme van het spel na te bootsen - elke zwaai en slag voelen uniek en bevredigend.
– Domineer de baan als een tennisprof. Matchpoint – Tennis Championships bevat 16 levensechte internationale tennissterren uit het professionele circuit, waaronder Nick Kyrgios, Kei Nishikori en Amanda Anisimova.
– Neem het op tegen tegenstanders in lokale of online wedstrijden. Speel tegen een sluwe AI of neem het op de baan op tegen je vrienden en rivalen in lokale sessies en online crossplay.
– Bestudeer de moves en tactieken van je rivaal. Bekijk je tegenstanders en leer hun sterke en zwakke punten kennen om een tactisch voordeel te krijgen nog voor je de baan op gaat.
– Oefening baart kunst: huur een persoonlijke coach in om je vaardigheden aan te scherpen. Versterk je sterke punten en verminder je zwakke punten met een coachingsysteem van individuele trainingsmodules in het spel.