Lovecraftian Bundle
The Sinking City is een avonturen- en onderzoeksgame in een open omgeving die is geïnspireerd door de wereld van H.P. Lovecraft, de meester van de horror. De half overstroomde stad Oakmont is in de greep van bovennatuurlijke krachten. Jij bent een privédetective en je moet erachter zien te komen wat er bezit heeft genomen van de stad... en de geesten van de inwoners.