1995 yılında Taito tarafından piyasaya sürülen Layer Section, dikey açılı bir arcade atış oyunu olan RayForce’un ev konsolu versiyonudur.
Oyuncular, hedef kitleme lazerlerleriyle donatılmış mobil bir silah olan X-LAY'i kontrol ederek insanlığın hayatta kalması için Con-Human sistemine karşı savaşır.
Düşmanları kilitlemek için düzeneğinizin artı göstergelerini kullanın ve tek vuruşta lazerleri onlara ateşleyin.
Hızlı-ateşleme artık orijinal ev konsolu sürümünden (15/saniye -> 30/saniye) daha hızlı gidebilir.
City Connection tarafından Zebra Engine ile Satürn döneminde üretilen ve geliştirilen klasiklerin yeni basımları.