Speel twee nummers uit Just Dance 2025 Edition, gratis en voor niets!
Trommel je familie en vrienden op en probeer samen Just Dance! Je behoudt jullie voortgang als je de game koopt!
Raak je maar niet uitgedanst? Neem dan een abonnement op Just Dance+ en dans het hele jaar door op honderden nummers!
Doe het hele jaar door mee aan seizoensevents met een uniek thema. Elk event bestaat uit nieuwe, opzwepende nummers, een speciale voortgangsmeter en nieuwe beloningen.
Ontwikkel je eigen fitnessroutine en blijf in beweging in het speltype Work-out. Blijf gemotiveerd door je verbrande calorieën en danstijd bij te houden.
Het maakt niet uit of jij of je vrienden Just Dance 2023 Edition, Just Dance 2024 Edition of Just Dance 2025 Edition hebben: alle spelers zijn verbonden op hetzelfde platform. Als je meerdere edities hebt, vind je alle content bij elkaar op één plek!
Het feest dendert door met de Deluxe Edition, inclusief vier maanden Just Dance+* en een digitaal Eenhoorn-pakket met een Avatar, stickers en meer!
Geniet van een exclusief nummerpakket van Ariana Grande, inbegrepen bij elke editie van het spel. Dit pakket bevat haar laatste hits 'we can’t be friends (wait for your love)', 'the boy is mine', 'yes, and?' en nog veel meer!
Het feest dendert door met de Ultimate Edition, inclusief dertien maanden Just Dance+* en een digitaal Eenhoorn-pakket als extraatje.
Dans het hele jaar door en deel de mooiste momenten met de #1 muziekgamefranchise aller tijden! Just Dance 2024 Edition bevat 40 nummers, met de nieuwste hits en geliefde klassiekers als 'Flowers' van Miley Cyrus, 'Tití Me Preguntó' van Bad Bunny, 'How You Like That' van BLACKPINK en 'I Wanna Dance With Somebody' van Whitney Houston!