Isekai Rondo
Sho, een jonge man die zijn dagen slijt in een uitbuitend bedrijf in het moderne Japan, wordt door een ongeluk gereïncarneerd in een parallel universum als Shaw!
Terwijl de baan die hij in zijn nieuwe leven krijgt Werkloos is en de ontberingen voortduren met een pechfeest, krijgt hij op een dag de ultieme baan als Sage, waarbij hij plotseling de sterkste wordt met ultrazeldzame passieve vaardigheden!
Op zoek naar het langverwachte rustige leven belandt hij in een strijd om de Overlord te verslaan nadat hij de held Viola heeft ontmoet.
Met uitzonderlijke passieve vaardigheden kun je bijvoorbeeld de toekomst veranderen door terug te keren voor Game Over, vijanden uitschakelen in turn-based gevechten door geesten op te roepen of manaplanten te beheren, of zelfs de vaardigheden van monsters gebruiken!