Infinite Links
Talismannen zijn magische voorwerpen die geweldige kracht bevatten. Sommigen kunnen zelfs elk wens in vervulling laten komen. Kronos is een jongen die opgeleid wordt als tovenaar. Hij en Serene, die elkaar als broer en zus beschouwen, raken verwikkeld in een Talisman-complot. Zullen ze zichzelf en de wereld kunnen redden van het dreigende gevaar?
Voorzie het Vaardigheidsbord van Talismannen om vaardigheden en dodelijke zetten te verwerven om in turn-based gevechten het tij te kunnen keren. Het smeden en upgraden van wapens, harnassen en Talismannen uit materialen levert je extra voordelen op. Er zijn ook strategische elementen met gevechtsformaties en valstrikken. En niet te vergeten de verscheidenheid aan zoektochten, arena's en monsterlijke prestaties die je nog als uitdagingen te wachten staan!