Deze game geeft een moderne draai aan arcadegames waarin je obstakels moet ontwijken en is geïnspireerd door de all-time klassiekers. De speler bestuurt een ultrasnel ruimteschip tijdens een reddingsmissie en moet rekening houden met het naderende ruimteschroot, evenals het energieniveau van het schip, dat wordt bevoorraad door speciale kristallen te verzamelen.