Hidden Cats in Paris
Miauw miauw miauw, mes amis! Katten, kittens, katjes en andere pluizenbolletjes hebben zich overal in Parijs verstopt en zitten klaar om gevonden te worden!
Maak een rustige wandeling door Parijs en zie hoe elke kat die je spot kleur geeft aan de omgeving. Vind ze allemaal en de stad zal weer bruisen van leven!