Hidden Cats in Paris
Meow meow meow mes amis! Cats, kittens, kitties and other fuzzballs are hidden all around the Parisian landscape, each waiting to be found!
Take a relaxing stroll around Paris – every cat you spot brings its unique splash of colour into the scenery, and finding them all will fill the city with life!