Heroes of Hammerwatch - Ultimate Edition
Ontmoet eindeloze hordes vijanden, valstrikken, puzzels, geheimen en bergen buit terwijl je je door procedureel gegenereerde levels baant om de top van de Forsaken Spire te bereiken. Upgrade om je helden verschillende verbeteringen te geven die je verder helpen op je missie en breng ze zelfs mee naar het spel van je vrienden!