Encounter endless hordes of enemies, traps, puzzles, secrets and tons of loot, as you battle your way through procedurally generated levels to reach the top of the Forsaken Spire. Upgrade to grant your persistent heroes with various enhancements that will further help you in your quest, and even bring them to your friends' game!