Vriend in nood
Ga op avontuur met de vaak verkeerd begrepen en onbaatzuchtige Ikk en help hem zijn enige vriend – Sally, een enorme walvis die op het land leeft – op te vrolijken, terwijl hij op de diepste en donkerste plekken op zoek gaat naar het ideale sieraad.
Loods Ikk door een constant veranderend landschap vol onhandelbare wezens, angstwekkende bazen en verborgen geheimen, waarin de levels steeds opnieuw worden gegenereerd, wat telkens weer nieuwe uitdagingen oplevert.
Experimenteer met allerlei actieve en passieve vaardigheden die afhankelijk zijn van het soort hoofd dat je voor aanvang van je run kiest, en ontdek een gevarieerd arsenaal aan wapens, elk met zijn eigen sterke en zwakke punten.