GoNNER
Follow the largely misunderstood and selfless Ikk on a journey to cheer up his only friend – a giant landbound whale named Sally – as he searches for the perfect trinket in the deepest and darkest places.
Guide Ikk through an ever-changing land full of unwieldy creatures, gruelling bosses and hidden secrets, as procedurally-generated levels create new challenges with every run.
Experiment with a multitude of active and passive abilities that change depending on the type of head you choose before each run, and discover a varied arsenal of weapons at your disposal, each with their own strengths and weaknesses.