De Tetra-kwartsen, de bron van al het leven, zijn bezoedeld en er is een groeiend gevoel van onheil in de wereld. Shan, een jongen van de windburgers, gaat op avontuur om de bezoedelde Tetra-kwartsen te zuiveren en zijn jeugdvriend te redden. Sla met bondgenoten van verschillende oorsprong de donkere wolken van de dood weg en ga op weg naar de toekomst in een fantastisch avontuur.
Vlieg op de wind rond de wereld in je vliegende Beakle, up te graden met onderdelen om je toegankelijke gebieden te verspreiden. Gebruik de elementen, niet alleen in turn-based gevechten, maar ook in kerker-gimmicks en door het combineren van karaktervaardigheden. Vind ook de kwartsen om je partij te versterken en verwerf vaardigheden en technieken. Bovendien is de hele wereld getekend met nostalgische pixelkunstwerken!