The Tetra Quartzes, the source of all life, have become sullied, and there is a growing sense of foreboding across the world. Shan, a young boy from the citizens of the winds sets off on an adventure to purify the sullied Tetra Quartzes and save his childhood friend. With allies from different roots, slash away the dark clouds of death, and reach out to the future in a fantastic adventure.
Soar on the breezes around the world in your flying Beakle, upgradable with parts to spread your accessible areas. Make use of the elementals not only in turn-based battles, but in dungeon gimmicks as well by combining character abilities. Find also the Quartzes to strengthen your party, acquire skills and techniques. Not to forget the entire world drawn with nostalgic pixel artworks!