Flynn: Son of Crimson
Het vredige en mooie eiland Rosantica wordt opnieuw bedreigd door een meedogenloos kwaad. De magische barrière tussen Rosantica en The Scourge begint te scheuren, waardoor gevaarlijke wezens langzaam weer binnensijpelen en proberen het eiland over te nemen. Flynn stuit per toeval op de invasie en ontdekt dat hij het tegen The Scourge moet opnemen om de verspreiding ervan in Rosantica te voorkomen. Vergezeld door zijn mythische metgezel Dex, beschermgeest van het land, neemt Flynn het op tegen het kwaad van The Scourge en zijn machtige opperheer.
Flynn: Son of Crimson is een met liefde ontwikkelde 2D-actieplatformer vol ontdekking en conflict, waarin je de kunst van Crimson Energy leert beheersen. Help Flynn en Dex Rosantica te redden voordat hun thuis wordt overrompeld door het kwaad van The Scourge.
Roep je mythische metgezel en beschermer Dex op in tijden van nood en vecht aan haar zijde om Rosantica te redden. Dex blinkt uit in het afbreken van stevige muren en het zich een weg hakken/bijten door hordes vijanden. Ze is het beste hondje dat een jongen als Flynn zich kan wensen!
De band tussen Flynn en Dex is er een van vriendschap, wederzijdse bescherming en liefde voor elkaar. Met de dreiging van The Scourge gaan Flynn en Dex samen de strijd aan.
Verken de unieke gebieden van Rosantica en ontdek tal van oude mysteries. Verzamel relikwieën tijdens je reis en ontdek nieuwe paden terwijl je je een weg naar de overwinning vecht.
The Scourge is een duistere wereld vol met haat, die de schoonheid van Rosantica probeert te vernietigen. Je moet deze duistere wereld binnengaan om het op te nemen tegen Zealock, Heer van deze dimensie, en zijn mysterieuze krijger Rozia.
Flynn ontdekt dat hij door een mysterieuze afkomst krachten heeft waar hij zich niet bewust van was. Ontdek de kracht van Crimson Energy en help Flynn dit nieuwe deel van hem meester te worden.
De Crimson Blade, een belangrijk wapen in Flynns arsenaal, is het eerste wapen van Crimson Energy, aan Flynn geschonken door de godin Sorrell in een tijd van grote nood. Ontgrendel doorborende duiken en uppercuts om die gemene vijanden te vernietigen.
De Crimson Axe vraagt om precieze timing en voorspelling van de vijand, want in tegenstelling tot de snelle sneden van de Crimson Blade is dit wapen wat logger. Gebruik de bijl om de schilden van je vijand te verbrijzelen en broze muren kapot te slaan om met brute kracht toegang te krijgen tot nieuwe gebieden.
De Crimson Claws zijn een snelle en energieke set wapens die gebruikt wordt om vijanden uit balans te brengen met hoge aanvalssnelheid en luchtoverwicht. Ontketen je innerlijke wilde kat met unieke muursprong- en spiraalbooraanvallen, waarmee je in hoog tempo vijanden kunt verscheuren.
Ontgrendel elementaire magie in de vorm van vuur, ijs en bliksem door een natuurlijke mutatie met de flora van Rosantica.