Farmer Bundle
Onthoud de lay-out van de boerderij, zet de door elkaar gehusselde stukken land terug op hun plek en zie hoe je agrarische eilandje opbloeit in deze piepkleine bundel met drie spellen: Island Farmer, Instant Farmer en Floating Farmer!