English Tracing Book
Engels Traceringsboek is een alfabetiseringsprogramma dat leren leuk maakt voor kinderen. Engels Traceringsboek is meer dan alleen een educatief programma voor kinderen. De interface stelt kinderen in staat zich te concentreren op het lezen en schrijven van het alfabet.
Engels Traceringsboek is een leerapp die leren leuk maakt voor kinderen, van peuters tot kleuters en kleuters. Het biedt een reeks traceringspellen om kinderen te helpen lettervormen te herkennen en hun kennis van het alfabet te gebruiken in leuke matchoefeningen. Elke peuter, kleuter of kleuter kan Engels en het Engelse alfabet leren door gewoon met de pijlen te vegen. Ze kunnen zelfs stickers en speelgoed verzamelen door tracerspellen te voltooien!
Engels Traceringsboek is meer dan alleen een educatief programma voor kinderen. De interface stelt peuters in staat zich te concentreren op het lezen en schrijven van het alfabet door menuopdrachten weg te houden van bewegende vingers.
Laat je peuter het alfabet voor kinderen leren. Het is gemakkelijk voor kleuters om het alfabet (Engels alfabet) en nummers te leren door de stippellijnen te traceren. Er is een geluid voor elke letter en elk nummer, zodat je kinderen de vormen van de letters kunnen leren.