English Tracing Book
English Tracing Book is an alphabet learning programme that makes learning fun for kids. English Tracing Book is more than just an educational programme for children. The interface allows kids to focus on reading and writing the alphabet.
English Tracing Book is a learning app that makes learning fun for kids, from toddlers to pre-schoolers and kindergarteners. It offers a series of tracing games to help children recognise letter shapes and put their knowledge of the alphabet to use in fun matching exercises. Any toddler, pre-schooler or pre-schooler can learn English and the English alphabet just by swiping the arrows. They can even collect stickers and toys by completing tracing games!
English Tracing Book is more than just an educational programme for children. The interface allows toddlers to focus on reading and writing the alphabet by keeping menu commands away from moving fingers.
Choose from different colours to trace, colour and draw the alphabet. Let your kids doodle and show off their artistic skills. Choose from a variety of coloured pencils, glitter and patterns to colour.
Let your toddler learn the alphabet for children. It is easy for kindergarten children to learn the alphabet (English alphabet) and numbers by tracing the dotted lines. There is a sound for each letter and number so your kids can learn the shapes of the alphabets.