Eldest Souls
Als laatste wraakzuchtige daad dompelen de Oude Goden de wereld onder in desolaatheid. De mens kwijnt weg tot er nog maar een sprankje hoop over is.
Maak je borst maar nat voor razendsnelle en uitdagende soulslike-gevechten, waarin elk moment telt. Maar moed wordt beloond, want met elke verslagen Oude God word je machtiger dan een sterveling zich ooit kan voorstellen.
Eldest Souls draait volledig om de zwaarste en uitdagendste gevechten: de bazen! De Oude Goden stellen je stuk voor stuk op een andere, unieke manier op de proef… en leveren grote beloningen op als je wint!
Geniet van de prachtig vormgegeven heilige citadel, vol 16-bits aandacht voor detail. Maar staar je niet blind. Dit monument voor de triomf der mensheid stamt uit een grijs verleden, en wordt van binnenuit verteerd door iets duisters.
Elke confrontatie met de Oude Goden daagt je op een unieke manier uit… en levert unieke beloningen op. Maak je hun hemelse krachten eigen en ontgrendel talloze talenten en vaardigheden om je eigen vechtstijl te ontwikkelen, met allerlei combinaties.