Duck Life: Battle
Train in 25 nieuwe minigames de kracht, gezondheid, verdediging, snelheid en speciale aanvalsvaardigheden van je eend. Verken de wereld terwijl je tegen andere eenden vecht, doe mee aan toernooien en voltooi missies om de beste eendenvechter aller tijden te worden.