Drone Delivery Simulator
Neem de lucht in "Drone Bezorgsimulator", een spannend singleplayer-spel waar je begint als een bescheiden pizzabezorgpiloot en opklimt om een verscheidenheid aan complexe bezorgmissies te beheersen. Navigeer een gedetailleerde kaart met je evoluerende dronevloot, geconfronteerd met diverse uitdagingen en omgevingen.