Take to the skies in "Drone Delivery Simulator," a thrilling single-player game where you start as a humble pizza delivery pilot and rise to master a variety of complex delivery missions. Navigate a detailed map with your evolving drone fleet, facing diverse challenges and environments.
Embark on a unique drone delivery adventure and transform your piloting skills into a flourishing delivery service.