Defend The Base: Tower Turret Shooting Range
Een beginner zal snel de vaardigheden van gericht schieten onder de knie krijgen, en een professional zal in staat zijn om hun vaardigheden tot in de perfectie te brengen en hun wapenvaardigheden aan te scherpen.