Defend The Base: Tower Turret Shooting Range
You are a combat turret operator who must protect our base from attack! Destroy all attackers and the level will be completed. If the battles get tough - you can upgrade your turret and increase its firepower!
A beginner will quickly master the skills of aimed shooting, and a professional will be able to bring their skills to perfection and hone their weapon skills.