Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today
Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today vertelt het verhaal van Michael, een man zonder verleden, die zijn identiteit moet terugvinden en de twee gebeurtenissen moet decoderen die de wereld aan de rand van de afgrond brachten.
De eerste gebeurtenis is de zogenaamde Grote Golf, een onverklaarbare golf van natuurrampen. De tweede is een pandemie die de mens heeft veranderd in 'The Dissolved', geïnfecteerde wezens met speciale cognitieve vermogens van wie de zieke lichamen uiteindelijk ontbinden tot bloed. Als Michael zich niet haast, zal hij het nakende 'dead synchronicity', waarbij de tijd zichzelf langzaam ontbindt, niet meer kunnen vermijden.
Als speler krijg je te maken met vervormingen van ruimte en tijd, concentratiekampen, bovennatuurlijke fenomenen, gruwelijke sterfgevallen, moeilijke puzzels en een bebloede uitdaging!