Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today
Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today tells the story of Michael, a man with no past who must recover his identity and decode the two events that brought the world to the edge of collapse.
The first one is the so-called Great Wave, an inexplicable chain of natural disasters. The second is a pandemic that has turned humans into the Dissolved, infected beings with special cognitive powers whose sick bodies will eventually dissolve into blood. If Michael doesn’t hurry, he won’t be able to avoid the impending moment of dead synchronicity when time itself starts to dissolve.
As players, you’re going to find space-time distortions, supernatural phenomena, hard-to-solve puzzles and, all in all, a blood-stained challenge!