Als een ooit gewone knikker ben je doordrenkt met mystieke vermogens van een welwillende tovenaar, die je bestaan transformeert van alledaags naar magisch. Je moet nu je geweldige marmerkrachten gebruiken om het marmeren koninkrijk te redden en talloze beproevingen te overleven door te rennen, springen, ontwijken, kristallen kapot te slaan en de krachtige boze vijand te verslaan die op je wacht.