Cyber Protocol
Cyber Protocol is een arcade-puzzelgame die zich afspeelt in een Cyberpunk-scenario met een krachtige en dynamische gameplay. Als held is het je taak om je Android-vriend (G0X6) weer tot leven te wekken door het protocol te activeren.
Het team heeft er alles aan gedaan om elk van de 100 levels uitdagend te maken, niet alleen met verschillende configuraties, maar ook met nieuwe vallen met verschillende mechanieken die op verschillende manieren kunnen worden gebruikt.
Deel het plezier met je vrienden en familie - Cyber ​​Protocol kan met tot wel 4 spelers lokaal worden gespeeld! Wees voorzichtig, alleen de beste hackers komen ongeschonden verder.
Probeer het systeem in een hoger tempo en met een beperkte levensduur te hacken in de arcadestand. De taak is moeilijk, maar als je goed genoeg bent, kun je een plaats bemachtigen in de top 20 van cyberhackers!