Curious Expedition 2
Curious Expedition 2 comes to Nintendo Switch! Discover a turn-based narrative roguelike set in a reimagined version of the late 19th century. Weaving procedural gameplay that masterfully combines compelling story elements to create epic adventures every time you play.