Stap in een apocalyptische jetauto en grind voor je leven!
Het enige dat over is zijn straalmotoren, zwaartekrachtrails en glorie op volle toeren. Verf de rails! Ram je vrienden uit de ring of gebruik de map zelf om je als winnaar te bewijzen.
Je kunt ervoor kiezen om defensief of offensief te spelen. De game is voor één tot vier spelers, bevat 21 maps en heeft drie verschillende spelstanden. Binnenkort komt er zelfs nog meer content. In Collidalot bestaat er geen vriendschap.