Clockwork Aquario
De lang verloren gewaande arcade schat van het legendarische Westone-team wordt na 30 jaar eindelijk aan het licht gebracht! In samenwerking met Strictly Limited games is de onvoltooide ROM opgegraven en afgewerkt met de inbreng van de oorspronkelijke ontwikkelaars. De prachtige pixel art stond toen op het toppunt van zijn klasse en heeft in de loop der jaren niets van zijn charme verloren.
Spring en ren door een kleurrijke fantasiewereld, pak je vijanden op en gooi ze weg, raak er meerdere tegelijk om een vermenigvuldiger te krijgen en je hoge score op te voeren! Je kunt ook met maximaal twee vrienden spelen, werk je samen om Dr. Hangyo uit te schakelen of probeer je elkaar te saboteren om de hoge score te halen?