BloodRayne: ReVamped
Aan het einde van de Tweede Wereldoorlog wordt Rayne gerekruteerd als agent voor Het Zwavelgenootschap, een ultrageheime groep die bovennatuurlijke bedreigingen voor de mensheid opspoort en vernietigt. Rayne gaat op twee missies, vijf jaar van elkaar verwijderd, die verbonden met elkaar blijken te zijn door een sinistere man die in de hele wereld op zoek is naar krachtige occulte relieken. Zijn plan? Een nieuw tijdperk met een dominant Derde Rijk inluiden.
In deze hectische en bloederige third-person shooter die de kenmerkende roodharige femme fatale op het wereldtoneel introduceerde, gooit dhampir Rayne haar vampiervaardigheden en krachtige wapens in de strijd tegen afschuwelijke wezens en hordes soldaten. Hak en schiet je op acrobatische wijze een weg door de moerassen van Louisiana, de diepe grotten van een mijnproject in Argentinië en de ruïnes van een Duits kasteel. Ontdek hoe Rayne aan de slag ging via haar eerste missies voor Het Zwavelgenootschap in deze verbeterde versie van de horroractieklassieker.