Drie keer is scheepsrecht!
Begin een trimsalon en zorg dat de honden er weer mooi uitzien. Kies je favoriete trimmer en maak kennis met allerlei verschillende honden. Al deze dieren hebben gemeenschappelijke kenmerken: ze halen graag kattenkwaad uit en zijn niet bang om vuil te worden - dus bereid je voor op een flinke wasbeurt! Wees waakzaam en vang de voorwerpen voordat ze naar beneden vallen om speciale functies te ontgrendelen. Maak je tondeuse groter, markeer het resterende vuil of krijg meer tijd. Je kunt in je eentje spelen of maximaal vier vrienden uitnodigen om ter plekke met je mee te doen.