Brawlhalla is een epische platform-fighter voor maximaal 8 online of lokale spelers. Probeer Free-For-All, Ranked, of nodig vrienden uit in een privésessie. En het is gratis! Speel cross-platform met miljoenen spelers! Regelmatige updates. Meer dan 50 Legends. Vecht voor glorie in de zalen van Valhalla!