BRAWLHALLA
Brawlhalla is an epic platform fighter for up to 8 players online or locally. Try casual free-for-alls, ranked matches, or invite friends to a private room. And it's free! Play cross-platform with millions of players! Frequent updates. Over fifty Legends. Come fight for glory in the halls of Valhalla!