Are You Smarter than a 5th Grader?
Ben jij slimmer dan een 5e klasser? is een charmant humoristisch quizspel gebaseerd op de populaire tv-franchise. Meerkeuzevragen, waar-of-onwaar-uitdagingen en minigames testen je vaardigheid in 24 verschillende onderwerpen. Geconfronteerd met een lastige vraag, kun je altijd op je klasgenoten rekenen voor hulp.
Meer dan 6800 vragen over onderwerpen als dierwetenschappen, woordenschat, wiskunde en meer worden geleverd door een diverse, volledig ingesproken en geanimeerde cast van personages. Voltooi elke uitdaging alleen of samen met familie en vrienden in spannende co-op multiplayer-gameplay op de bank om te bewijzen dat je in feite slimmer bent dan een 5e-klasser!