Onderwerp de vijand met karakter in Apex Legends, een gratis* Battle Royale-shooter waarin legendarische personages met krachtige vaardigheden samen om roem en rijkdom strijden aan de rand van de Frontier.
Leer alles over een continu groeiende selectie gevarieerde Legends, diepgaande tactische squad play en brutale nieuwe innovaties die de Battle Royale-ervaring verbeteren: allemaal in een ruige wereld waarin alles kan en alles mag.
Deze game bevat optionele in-game aankopen voor virtuele valuta die je kunt gebruiken om een willekeurige selectie virtuele, in-game voorwerpen te verkrijgen.