Conquer with character in Apex Legends, a free-to-play* Battle Royale shooter where legendary characters with powerful abilities team up to battle for fame and fortune on the fringes of the Frontier.
Master an ever-growing roster of diverse legends, deep tactical squad play, and bold new innovations that level-up the Battle Royale experience – all within a rugged world where anything goes.
This game includes optional in-game purchases of virtual currency that can be used to acquire a random selection of virtual in-game items.