Achtung! Cthulhu Tactics
Onder leiding van Eric ‘Badger’ Harris vecht jouw team van geallieerde strijders tijdens de Tweede Wereldoorlog achter de vijandelijke linies. Neem het op tegen een kwaad van fabelachtige proporties. De strijd is begonnen.